- SLÄPP TILL -

Har suttit och tänkt på kvinna K större delen av kvällen, på kyssar under ett paraply och känslan av att det saknas något - Frustrationen över att denna bildsköna kyss inte räcker till. Vad jag egentligen hade velat är att bli brutalt upptryckt mot min sovrumsvägg och kysst besinningslöst. Att få känna hennes läppar och tunga mot min hals, händer under mina kläder och den där hettan som kommer från en kvinna när hon verkligen vill känna naken hud mot naken hud. Helt enkelt: Att hon var riktigt jävla där!

Allt som oftast blir jag rejält trött på den allmäna uppfattningen (Främst hos män) att två kvinnor inte kan knulla på riktigt, utan att det mest är mysigt och mjukt. Lite gulligull, kramar och smek där under täcket med lampan släckt. (För gud förbjude att lampan är tänd så att man ser hela härligheten...) Ännu mer frustrerad blir jag när jag träffar brudar som verkar ha anammat hela den där bilden, som snällt ligger där på rygg och väntar på att bli förförda. Fina flickor som vill bli kyssta på magiska ängar med en vacker regnbåge i bakgrunden.

När jag började skriva på det här inlägget så var det inte min mening att låta bitter, även om det det känns som att allt utvecklades kraftigt åt det hållet! Jag är bara så trött på allt jamsande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback