- BDSM-PLANTAN -


image13


Jag har en imponerande liten växt i min boning, en basilikaplanta som uppenbarligen inte är av denna värld! För trots min totala avsaknad av gröna fingrar, plantkunskap och allt annat som kan vara bra när man ska hålla liv i de små gröna, så lever den. Vid fler än ett tillfälle har jag rest iväg några dagar och kommit hem till en torkad och uppenbart jäkligt förbannad planta på min fönsterkarm. Mer död än levande, bortom allt hopp med brusten jord...

Men, så ger jag den lite vatten och några vackra ord och vips, så lever den igen! Förstår inte riktigt hur det fungerar, men den lilla stackaren har uppenbarligen vant sig såpass vid mitt otacksamma sällskap att den bestämt sig för att hänga kvar ett tag till.

Eller är den helt enkelt bara lagd åt BDSM-hållet?


Kommentarer
Postat av: ajja

så wierd. Sådan planta sådan matte ;)

2007-10-18 @ 14:48:10
URL: http://runthornet.blogspot.com
Postat av: ajja

ja menade wierd, inte att du var lagt åt bdsm. fast det kanske du är utan att vi vet om.

OCH DET ÄR OKEJ. DU ÄR OKEJ

:)

2007-10-18 @ 14:49:20
Postat av: ajja

Du har en utmaning väntande på min sida. http://runthornet.blogspot.com/2007/10/p-tal-om-no-way-in-hell.html#links

2007-10-19 @ 11:41:00
Postat av: Lesbianloveandlife

Haha... No comments!

2007-10-20 @ 11:28:14
Postat av: Blomma Bladsdotter

+skrattar halsen av sig+

2007-10-20 @ 22:31:45
URL: http://bladsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0