- ANGÅENDE DEJTING -


Häromdagen beklagade jag mig för prinsen om en kvinna som jag träffat genom gemensamma vänner. Problemet med denna kvinna är att hon på fler än ett sätt uttryckt sin vilja över att vi ska utveckla vår vänskapsrelation till något mer, någonting jag inte är intresserad av.

Här är ett utdrag ur samtalet:

Jag: Jag vet inte riktigt hur jag ska få fram till henne att jag inte är intresserad av någonting annat än vänskap.
Han: Hmm...
Jag: Det verkar inte som att hon vill lyssna och det kan dessutom bli så fel med tanke på våra gemensamma vänner.
Han: Du får inte glömma att det inte är välgörenhet som vi sysslar med!
Jag: Nä, det har du ju rätt i...


Kommentarer
Postat av: ajja

Och det räcker inte med att vara tydligt avig utan att vara sur?

2007-10-03 @ 18:48:35
URL: http://www.runthornet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hahahhah, du skriver bra!

2007-10-04 @ 17:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0