- ME AND JAMES DEAN -


image15


Står på jobbet och försöker hålla ögonen öppna - hade ett 15 timmars pass på mitt andra jobb igår (Visst - ambitiös student med två extrajobb, stjärna i himlen för den...) och känner mig minst sagt mörbultad! Förundras som vanligt över testosteron i grupp, den där koncentrerade dosen som får normalt trevliga män att bli brutalt påfrestande... Att eventet jag jobbade på hade temat "Rockabilly" och männen fick klä sig som James Dean, hjälpte inte min situation alls. Plötsligt befann jag mig i ett hav av brylcreme, alldeles för tajta jeans, svårmodigt tuggande på tandpetare och sämre raggningrepliker än vanligt: "Nej, jag jag vill inte känns på klädseln i baksätet av din bil", "jag är inte intresserad av att dricka en fisljumen pucko och käka en korv med dig" och "Jag är definitivt inte ditt kex!"

Själv hoppades jag in i det sista att någon snygg böna hade haft modet att komma som James Dean, då hade situationen plötsligt varit helt annorlunda! (kappvändare som man är) Jag hade kastat mig i baksätet med puckon i högsta hugg, förföriskt tagit bönans tandpetare och bett henne att svänga på jeanshöfterna lite extra... Ack, ack.


Kommentarer
Postat av: Blomma Bladsdotter

Hon var ju där! Du såg henne bara inte, i havet av alla testograbbar! :)

2007-11-24 @ 21:37:39
URL: http://bladsdotter.blogspot.com
Postat av: Angelica

åh mee like james dean!!! =)

2009-01-04 @ 20:34:00
URL: http://imjustmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0